Idag kan jag inte blogga...

För det var ingen bra dag, och det kan man ju inte blogga om? Låt oss säga så här, jag fick en känga för mitt självförtroende av en missunnande kollega från det där landet där de tycker att de måste säga allting direkt så att de inte känner sig så himla dåliga själva. Nä, ryck upp dig säger jag och sluta klanka på andra bara för att de mår bra och inte du! Lågt!


Imorrn ska jag kvittra godmorgon när jag kommer in på jobbet som vanligt. Och förhoppningsvis löser det sig med tiden....bita ihop och inte sjunka ner till en sån nivå, tur man har läst Mia Törnbloms bok Självkänsla nu! Ha ha ha!


Kommentarer
Postat av: Brian Dell

Det är människor med dåligt självkänsla som ger annan människa en känga. Dem är bara avundsjuka på dig!

2009-02-08 @ 17:09:40
URL: http://briandell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0