Oj, oj, oj...

Dags för ett inlägg jag vet, men den senaste veckan har rusat förbi och varit allmänt jobbig, och som sagt så är det svårare att skriva om sånt...förra veckan vaknade jag helt plötsligt av kliande utslag lite här och där på kroppen, allmän panik, vad kan det vara liksom? Funderade på om det var pistagenötter jag ätit, har vi vägglöss, vad är detta? Gick till företagsvården som sa att det händer, att jag kanske ätit nåt, det var alltså vanliga nässelutslag...nu har jag ätit jordnötssmör och inser att det inte var nötter i a f (tur det!). Jag med min glutenintolerans och vitiligo har ju ett meckigt immunförsvar så läkaren sa att det kunde vara det....nu är de borta i a f, tack och lov!

I helgen var vi i Andorra och åkte skidor, underbart var det! Dock lyckades jag riva upp min gamla ryggskada i slutet av dagen på lördagen så fick ägna mig åt shopping på söndagen istället. Försökte se det positiva i att jag kunde sova ut och äta frukost i lugn och ro, men var ändå rätt arg över att jag inte kunde åka skidor den dagen, såsom jag sett fram emot det! Så det känns som att jag har en liten period där min kropp strejkar och det bara är drama hela tiden. Nu börjar ryggen bli ok, så jag hoppas komma iväg till gymmet och simma nästa vecka i a f. Sen åker jag på chillsemester en vecka till Gran Canaria och sen kommer ju syrran och hälsar på till påsk. Nytt projekt på jobbet också, så egentligen flyter livet på rätt ok, förutom att jag knaprar ibuprofen och allergitabletter :)


Dagens citat:


" No one makes you feel inferior without your consent". Eleanor Roosevelt


Så bra eller hur! Tack Brian för den uppmuntrande kommentaren, och till Maria som kommenterar på min blogg nu, så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0