Pensionssparande..

oj oj oj vad det är många som kommer kasta sig över det här inlägget känner jag...Jag hade just mitt första möte med en försäkringsrådgivare som ska hjälpa mig pensionspara (hela den här grejen känns väldigt meckig när man bor utomlands), jag ska inte gå in på detaljer, för er och min egen skull men jag känner mig i alla fall väldigt duktig och vuxen just nu och börjar mer och mer övertygas om att finans inte är ett påhitt av satan, det kanske till och med kan vara rätt kul? Rätt attityd hjälper mot allt!

Idag jobbar jag halvdag så ska strax smita iväg och kolla in ett gym i Vila Olympica. Ikväll är det housewarming party hos mina vänner S och S. I helgen blir det till att skriva färdigt psykologiuppsatsen, och det är nog bäst det för nästa vecka kommer det att blåsa på för fullt på jobbet, sådär kul just nu.

TGIF everyone!

Kommentarer
Postat av: Maria i Barcelona

Med anledning av din kommetar på min blogg. Roligt att ha en själsfrände i bloggvärlden och yrkeslivet här i Barcelona.

2009-02-18 @ 10:01:07
URL: http://www.agrell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0