Blue Monday

Det är tydligen Blue Monday idag, visserligen skapat av Sky Travel i nåt slags reklamsyfte, men ett fenomen som nog ändå kan tänkas stämma. Det är alltså den mest deprimerande dagen på året, kalkylerat på flera faktorer som väder, tid sen jul, tid till löneutbetalning då januari ju för många är den månad där man måste dra åt svångremmen ordentligt efter decembers utsvävningar. Dagen började ganska bra för mig men känner mig orolig och lite låg av anledningar som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Men nu är i a f arbetsdagen snart slut och jag ska åka hem och ägna lite tid åt mig själv, det hjälper säkert. Och imorgon är det tisdag och en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0