Viva la vida!

Things are looking up! Januari är en sån tråkig månad, syrran kallar den pointless i sin blogg och jag håller med,  jag har varit omotiverad på alla sätt och vis, men nu har jag bokat in lite aktiviteter, ska bland annat åka skidor i Andorra i mitten av februari, och nästa helg ska jag iväg på vingård och äta calcotada, en slags grillade milda lökar, en katalansk tradition. Dessutom får jag besök i helgen av en kompis som jag pluggade med i USA för evigheter sen. Han är pilot och flyger in till Barcelona på lördag så vi ska gå och äta tapas och catch up. Jobbet rullar på och det börjar hända lite saker igen, hoppas på ett nytt projekt snart, men man vet aldrig hur lång tid det tar innan det ska börja rekryteras och utbildas.

Och precis som januari, så var detta inlägg ganska pointless, men när jag ändå är i skrivartagen så. Mailade moster Elli och skickade lite bilder från året som gått, hoppas hon blir glad för det. Och just det, på måndag börjar skolan, Kognitionspsykologi med betoning arbetsmiljö och it. Hoppas bara mina böcker dyker upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0