Bloggen krånglar...

så därför har jag inte uppdaterat på länge. När jag haft impuls att blogga, ja det är så mitt bloggande går till, ingen planeringen här inte, så har det bara inte funkat. Verkar fixat nu i alla fall...Veckorna flyger förbi, Gran Canaria var faktiskt helt underbart, V och jag hade exakt samma tempo, chillade, läste böcker, badade i poolen och åt goda middagar, precis vad jag ville! Spaade lite en molnig dag gjorde vi också, det var m-m-mmm som C skulle säga.

Sen dess har det varit full fart på jobbet, åker till London nästa vecka, och veckan efter det till Madrid för att förnya mitt pass. Det går ut 04 och jag åker dit den 31 mars, snacka om att vara ute i sista stund, det är jag det :) J kommer två helger i rad, ska bli jättekul!

Annars, intet nytt på västfronten, men det är inte så pjåkigt. Syrran kommer till påsk, en hel vecka! Och sen blir det några svängar till till London...alltid kul, hoppas jag hinner med lite shopping.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0