En vecka på två ord

Min förra vecka kan man sammanfatta i två ord: hotellrum och sushi. Ja, veckan innehöll visserligen mer än så men jag kan ju säga att dessa var två väldigt återkommande inslag, mer återkommande än vanligt om man ska säga så...

Idag är jag hemma sjuk, eller nja, jag jobbar lite emellanåt, väckte min stackars roommate innan som också är sjuk för att jag nog pratade högt i mobiltelefonen, blir lätt så när man lyssnar in på telefonkonferens, oops. Imorgon ska jag upp i ottan för att flyga till Madrid och förnya mitt pass, ska bli intressant att besöka min nya huvudstad, har inte hunnit med det innan faktiskt....räknar med att jag återhämtat mig hyfsat från förkylning och nässelutslag då, man får inte ha för höga krav...

Det känns som om jag har rakblad i halsen...så...over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0